En helt vanlig jobbvecka

Jobbade natten till måndag, så måndagen kändes ju inte ledig till 100%. Men hade iaf ledigt hela dan. Tvättade, tränade, städade lite och fikade lite på stan. Sen var ju den dagen typ slut. Tisdagen var däremot helt ledig. Och hör och häpna, P och jag var lediga samtidigt! Så det blev mysig sovmorgon och lite quality time tillsammans under dagen. Det behövdes! Igår var det jobb hela dan. Hade delad tur så var hemma ett par timmar mitt på dan bara. Jobbade inatt oxå, och imorse. Stack direkt till gymmet efter jobbet, så känns som man hunnit en del idag trots allt. Hann dessutom äta god lunch med P innan han stack iväg till jobbet. Vi går verkligen om varandra för det mesta.

Nu har jag planerat att fixa o dona en massa. Ögonfransfärgning pågår. Fotbad is coming up. Om jag pallar tänkte jag sätta in mina Frankrikekort i album. Det kanske vore på tiden... Väldigt sugen på att kolla på de allra sista avsnitten av Veronica Mars oxå... We'll see. Sen går jag på imorn eftermiddag vid 15 och jobbar fredagskvällen lång. Därefter 13-timmarspass lördag och söndag. What a weekend.

Kommentarer
Postat av: Pethra

Tack, va söt du är. :) Inget får hjärtat att smälta så mycket som att höra killen prata om babylycka. Verkligen.. Snart börjar nog magen synas också, så jag tänkte lägga upp lite bilder vecka för vecka. =) Allt bra med dig?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback