Äntligen klar

Vilken dag. Mitt humör vände lite sen när jag skrivit av mig imorse, men var fortfarande stressad när jag kom till skolan. Fixade det sista och sist av allt satte vi upp punkter för vår presentation. Inte så himla förberett, men men vad ska man göra. Det gick bra till slut i alla fall. Vi redovisade som sista grupp. Tappade bort mig lite när jag skulle prata om en punkt. Jag är inte så bra på att improvisera, så var lite nervöst att stå där uppe utan att ha förberett sig. Gruppen hjälpte till och fyllde i som tur var, och jag kunde säga lite andra grejer senare så det löste sig. Diskuterade sedan i nya grupper under eftermiddagen och jämförde vad alla kommit fram till. Väldigt intressant, men synd man var så trött bara.

Har varit en sjukt intensiv vecka. Dagarna har gått i ett. Men jag är så himla nöjd med vår grupp ändå. Det har varit lugnt och harmoniskt på något vis. Vi har uppmuntrat varandra och det var aldrig dålig stämmning eller något sånt, vilket det verkar ha varit i några andra grupper. Bara toppentjejer hos oss!

Jag vandrade hem som en zombie sen kändes det som. Lämnade väskan och gick för att handla lite. Tog ett bad, bläddra lite i en tidning. Fortfarande lite trött nu men känner mig åtminstone lite nedvarvad. Ska göra lite god sallad med avocado och äta lite vitlöksbröd strax. Får se vad som händer ikväll, olika bud finns. Kommer nog inte palla så mycket, rädd jag somnar så fort jag druckit ett glas vin...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback