Dä ä mycke nu

Jag trodde att jag skulle känna mig utvilad efter en ledig helg i Göteborg. Icke. Så fort man sätter igång igen så är allt över en. Allt på en gång. Inte alls kommit långt med grupparbetet. Sjukt mycket som ska läsas, sammanfattas och analyseras. Verkar som att alla de andra grupperna kommit mycket längre.

Det är ju dessutom så mycket annat runtomkring. I måndags var det ju konserten, så hela kvällen där gick bort. Igår tränade jag, sen var det rödakorsmöte på kvällen, och sen satt jag och kämpade med lite julklappsfix på kvällen för sånt måste ju också göras. Min dumma dator har blivit så seg bara så allt tog jättelång tid. Idag är det möte angående mentorskapsprojektet på kåren mellan 16-19 så där försvinner massa tid. Ska ut och promenera sen med Nathalie och då försvinner ännu mer tid. Men jag kan inte skära bort på motionen. För det första så blir jag ännu tröttare om jag inte tränar och jag mår dåligt rent allmänt och äter sämre eftersom jag inte har något mål med dagen. Men det gäller ju också hälsan långsiktigt också. När man är så här stillasittande som man är som student så måste man röra på sig. Funkar inte annars. Kroppen brakar ihop både inuti och utanpå. I helgen kommer ju Tiina så då vill man ju hinna vara lite social. Tydligen ska det bli vindrickande hos Anna på fredag och goodbyepartyt på lördag. Men jag har insett jag nog får köra en alkoholfri variant båda dagarna, annars kommer det aldrig gå. Ska vara med i röda körsets julkampanj på lördag också, stå och krama massa folk på ica. Då kan man ju inte lukta alkohol från dagen innan.

Jaja, jag ska sluta rabbla upp massa saker jag har att göra. Kontentan är väl att det är fullt upp helt enkelt. Till på köpet har jag svårt att sova. Så attans jobbigt. Jag vill vara på bibblan tidigt på morgonen, men om jag inte somnat förrän jättesent på natten så kommer jag ju aldrig upp ur sängen. Inte blir det bättre av att Pouya helt har vänt på dygnet på sistone och lägger sig framåt småtimmarna nån gång, då får man inte ens mysigt sällskap som kan hjälpa en att sova. Suck.

Anyway, jag ska väl fortsätta med mitt läsande och sammanfattande av artiklar. Ooo vänta, titta vad de skrev i smålandsposten igår om Winnerbäck:

"Det finns så klart plats för fler än en artist som skildrar Sverige på svenska, men om man ska envisas att hitta en herre på täppan så var det här kvällen då Winnerbäck på allvar armbågade sig förbi Lundell, Sundström och LeMarc-gardet."

Kommentarer
Postat av: johanna

god middag på dig !

tänkte bara tipsa om en sida där du kan få gratis
bio biljetter och även present kort. sidan heter
gratisbio och det enda du behöver göra är och bli
medlem där och sedan spana in några sidor. du får
poäng för det du gör där. du får 50 poäng när du
blir medlem och om du klickar på länken här nere
så får du 25 poäng till från mig. detta är jätte
kul och enkelt. present kort kan du få din sko hm
gina tricot kicks och alla de andra stora affärerna. och detta är gratis. har du frågor så
kan du kontakta mig :)

här är länken : http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=16563

hoppas du får en kalas bra dag !

Postat av: Leny

shit gumman! Du har massa att göra alltså...jag har typ oxå fullt upp och sover knappt nåt. Jag har nu äntligen skaffat blogg igen, haha! Får se hur länge den varar...Snart ska jag på gratis seminarie om macbook:) Får lite genomgång och så. Once youve tried Mac u never go back! Kram

2007-12-05 @ 17:41:54
URL: http://web.mac.com/lenyheller

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback