Göteborg

Så himla skönt det var att komma bort lite. Vickan mötte oss på stationen i gbg i fredags, käkade lite thailunch inne i stan innan vi tog bussen hem till hans lägenhet. Riktigt bra lägenhet, schysst läge och allt, sen hade han inrett den snyggt också, med den fina nya soffan bl a. Promenerade ner till Redbergsplatsen och Olskroken för att handla lite. Därefter promenerade vi iväg till Liseberg och julmarknaden. Det var jättemysigt! Dock alldeles för dyrt att äta nåt där, så vi stack till Burger King på Avenyn (mitt gamla jobb... hua! fast iof jobbade jag bara där 4ggr haha). Sen softade vi bara hemma på kvällen.



På lördan stack vi ner en sväng på stan. Kikade lite i affärerna och hann med en fika med Sam också. Jag shoppade lite dessutom. Käkade massa tacos hema hos Vickan sen på kvällen, drack lite drinkar och drog ut till Nefertiti. Som på den gamla goda tiden när jag och Leny bodde i gbg haha. Fast vi höll mest till på Sticky iof... Blev rätt sent, jag däckade så fort vi kom hem (hann med lite nattamat på vägen också) Herrarna envisades dock med att sitta uppe så in i helskotta sent båda kvällarna så de sov bort halva dagarna i min mening... Men men. Tog tåget hem nu ikväll, så nu är man tillbaka i Växjö. Känns skönt att man har fått lite miljöombyte och ledighet i alla fall, så nu är det bara att bita ihop och köra järnet fram till i jul.

Kommentarer
Postat av: Pethra

Vilka fina bilder. :) Det är alltid så skumt att se dina syskon helt uppvuxna.. jag ser dem fortfarande som små. Snacka om att leva i förnekelse. ;)

Postat av: Mathilda

Naaaaej vad flodt! Mina små skitepölser i göteboorg! :D

2007-12-03 @ 15:51:37
URL: http://bulleens.blogg.se
Postat av: Leny

ååh, götet....miss it! Du och jag och sticky, haha! Och tequila...fy fan....

2007-12-03 @ 19:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback