Lasse

Åh vad bra han är! Vilken toppenkväll alltså. Han kan verkligen få en att smälta totalt.

Lars Winnerbäck.

Körde massor med låtar från Daugava, sen en hel del gamla godingar förstås. Tror han gillade Växjöpubliken (iaf låtsades han väldigt bra haha!). Han flinade åt fjortisligan i mitten som hela tiden skrek "jag älskar dig lasse" och så fort han tittade på dem skrek de. Stämningen var verkligen på topp.

Blev en del extranummer, sen började han berätta historia om en gammal räv som kommit till honom bakom scenen och tyckte han skulle spela en viss låt, fast de hade bestämt att inte spela den på den här turnén. Men så gjorde han det i alla fall - Kom änglar. My gosh I love that song. Lite kul var att när de kört sista extranumret så var alla på väg ner för scenen, men så vände han om, som att han tänkte "what the hell" så stannade han kvar på scenen och körde en sista låt ändå. (Ok, det var säkert en inövad grej att göra så men det var ändå skitkul!)

Tog några bilder, men de blev nog inte så bra. Ska kolla sen. Ringde Mathilda också mitt i för att hon skulle få höra. Det har ju varit vi två som gått på de konserterna tillsammans, förra sommaren och sommaren innan det också. Fast hon blev arg istället ;o) hahahaha. Stackarn!

Nu kan man leva på det här ett tag framöver i alla fall i höstmörkret. =)

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Hahaha så arg blev jag inte, var lite kul faktiskt (A) jag sjöng ju med här hemma men det kanske du inte hörde hahaha :P Blev mest avundsjuk för jag vill oxå ju!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback