Lugn helg

I fredags kväll hände det inte så mycket. Jag fastnade framför tv:n med popcorn och ett par glas dooleys. Slumrade till lite grann, men såg iaf nästan hela Two Weeks Notice. Lagom lättsmält för mig som var så trött. Sov sedan i 12 timmar innan jag vaknade på lördagsförmiddagen. Det var välbehövligt.

Igår dammsög jag och gjorde lägenheten någorlunda respektabel igen. På kvällen lagade Pouya och jag supergod mat. Grekiska biffar, med feta och oliv i, tzatziki och egen klyftpotatis i ugn. Mums! Därefter kollade vi på American Gangster. Inte ofta man får honom att titta på film. Han var trött och höll på att somna till en början, men sen vaknade han till och upprepade "fan, vilken fet film" hela tiden haha. Denzel knäcker ju alltid.

Sov jättelänge idag också. Nu borde jag väl iaf vara utvilad? Försökt läsa lite samtidigt som jag tvättat o lagat mat, men det gick väl sådär.

Imorgon: ny kurs + julavslutning på röda korset.

Kommentarer
Postat av: Pethra

Visst var american gangster bra? Vi såg den på bio för ett par veckor sen, tyckte den var helt grymt bra. Jag brukar inte vara mycket för gansterfilmer annars men.. ja, den var grym som sagt. :) När kommer du till Tuna?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback