Torsdag

Såg att mitt förra inlägg blev lite väl negativt, så ska försöka vara lite mer positiv idag... =) Pratade precis med tjejen som bor i lägenheten vi ska flytta in i snart. Hon vill gärna bo kvar i en dryg vecka, och det är perfekt för oss som sitter med dubbla hyror i mars månad. Men nu bestämde vi att hon ska flytta ut 9 mars, och jag hoppas hoppas hoppas att vi kan börja flytta in sen den helgen! Nu går vi ju bara och väntar och väntar, vill flytta in nu. Klart att vi ibland tänker på att det är ett stort steg, men samtidigt så...what the hell! Om allt känns bra är det väl bara att tuta och köra, eller? Och den blir vår tillsammans, inte så att någon flyttar in hos den andra. Ska bli så skönt med en större lägenhet, tre rum och ett riktigt kök. Efter att jag kom tillbaka hit till Växjö efter la France, så har jag ju inte ens packat upp alla saker jag har haft på vinden i ett halvår. Ingen idé när de ska tillbaka i kartongerna snart igen. Så det blir inte så mycket som ska packas sen...

Ser fram emot helgen. Lillasyster kommer ju hit. Fast hon är ju inte så liten längre förstås... ;o) Sportlov och allt, då måste hon ju komma ner till Växjö och hålla syrran sällskap! Men helgen inleds med lite jobb imorn kväll. Hade ju inget inplanerat, så då kan man ju lika gärna tacka ja. Pengar är pengar.

Om jag ska vara lite negativ i alla fall så är jag faktiskt besviken på gårdagen. Det blev ingen mysig alla hjärtans dag-kväll som jag hade planerat... God mat och god efterrät blev det i och för sig, men inte så mycket mer. Jaja, varför måste det vara just en dag som är perfekt. Vi har haft så många andra mysiga kvällar annars. I alla fall glad för lillasysters skull, hon verkade ju fått en riktig toppendag i alla fall, hihi.

Tycker det är jättehemskt att Johanna Sällström gått bort. Hon var så duktig. Ingen ska behöva dö så ung.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback