En till Billy i mitt vardagsrum

Idag har jag gjort ganska mycket ändå. Fast det känns som jag inte gjort nåt. Tvättade tidiga tiden imorse. Fixade och donade. Läst igenom uppsatsen jag ska opponera på och förberett lite. Lagat mat. Gick hem till Leny och hämtade en bokhylla jag fick köpa billigt av henne för hon ska inte ta med sina möbler när hon flyttar. En sån där Billy, likadan som jag har, så jag bygger vidare på min Billy-serie. Svettigt värre från ena sidan campus till den andra med en tung bokhylla. Promenerade till simhallen och köpte träningskort för i sommar. 800 spänn fattigare! =( Sen gick vi förbi mig, hämtade ikea-kasse och cykel, sen följde jag me henne hem för o hämta cd-stället och hyllorna till bokhyllan. Allt detta balanserade jag på min cykel (gamla Bettan fixar aaaallt) över hela campus hem till mig. Fixandet och trixandet med dem har hållit mig sysselsatt hela kvällen. Men nu ser det riktigt fint ut! Så nöjd så =)

Imorn måste jag ta tag i miniopponeringarna. 5 st måste göras. Och Helena kanske kommer för att göra miniopponeringar! Askul ju! Efter ett halvår (tredje besöket) i Mexico så kliver hon på flyget till Sverige om nån timma. Om hon kommer så blir det pumptömning av bara den på fredag, wohoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback