Sliten

Det bidde visst ganska mycket igår. Emelie är lite trött idag. Pouya bara skrattar åt mig för jag kom hemramlandes full som en kastrull igår och babblade hur mycket som helst och tydligen på danska också (sandbergdanska alltså, dvs härma danska man hört på tv och improvisera gärna. Sånt sysslar vi med i min familj, jag och mina syskon bejakar vår danska fjärdedel).

Det var fest med James Bond-tema hos Cajsa. Det bjöds på gazpacho & baconinrullad chèvre till förrätt och olika typer av pastasallader till varmrätt. Till efterrätt blev det min mycket utsökta kladdkaka, glass och massa frukt. Mycket gott. Men varmrätten anlände inte förrän vid halv nio, vilket innebär att alkoholen började intas på tom mage. Inte så bra kanske. Innan folk ens kom hann vi också med att typ nästan elda upp Cajsas micro och välta ut en blomvas med massor med vatten över Cajsas tv, video och dvd-spelare (pga korsdraget som blev när vi försökte vädra ut popcornoset). Det var tänkt vi skulle ut men många var trötta. Jag hann dock med en liten runda till stallet tillsammans med Cajsas och Kristinas pojkvänner (eftersom alla andra bangade och jag var sjukt sugen på att gå ut) men det var inte särskilt spännande där så blev inget långvarigt besök. Som sagt, jag vinglade hem och pratade danska med Pouya istället...

Well well, så kan det gå. Fortfarande seg i huvudet. Pimplar Loka nu och funderar på att ta tag i mig själv o ta en promenad i det fina vädret så man piggnar till lite. Hmm det lät ganska vettigt. Lika bra jag sätter fart innan jag ångrar mig haha.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

HAHAHAHAHA! Det där hade jag velat sett haha. Du hade Råttor på loften for helvede haha :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback