Sommarlov!

Jag är så grymt nöjd med min dag. Först var gårdagskvällen sjukt trevlig oxå. Vi tog Cajsas bil och hämtade Helena på stationen, sen blev det fika och skvaller hemma hos mig. Idag har vi dock suttit på seminarier i 6 timmar, men det lönade sig för Anna fick ett VG på sin uppsats. Jag är så stolt över henne =)

Efter det hann vi med en snabb visit på stan för div. ärenden (typ systemet) sen äta glass vid sjön i sooooolen. Handlade massa gottis på Willys på vägen hem, sen blev det smaskens bbq på kvällen. Satt på Tufvanängen till 22-tiden, käkade, drack vin och bara snackade, jag, Anna och Helena. Sen blev det stallet. Vi prickade in tiden perfekt, så vi slapp köa. Sen blev det dans, några öl och lite babbel med folk där. Och nu är jag alltså hemma. Nöjd med min dag som sagt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback