Växjö

Växjö kan vara fint ibland. Här är lite bilder från när jag och Nathalie promenerade i lördags kväll.
image15
Solen skiner lite starkt, men det är i alla fall allén ner från Tufvan till Tufvanängen. Jag bor i ett av husen därnere.

image16
Vi promenerade lite hagarna ovanför campus.

image17
Till Nathalies förskräckelse var det en kohage! Men kossorna lyfte inte ens på huvudet när vi gick förbi så hon kunde andas ut ;o)

image18
Så himla fint. En liten gångväg mellan hästvägarna som leder ner till campus igen.

image19
Och här har vi Teleborgs slott! Fint va!

Kommentarer
Postat av: Pethra

Mysiga bilder! :) Va kul att ni också ska till grekland! Det ska bli skönt att komma iväg litegrann. Var också lite inne p Korfu förut, men så hittade jag en billig resa till Kreta, så det fick bli det. :) I sommar ska jag läsa genuskunskap. Har även anmält mig till sexualitet och kön i historian, men jag vet inte om jag kommer läsa den. Ska registrera mig och se vad den handlar om å så. Men genus tycker jag är lite spännande, så jag hoppas kunna ha anvädning av den kursen i min utbildning. Hur går det för dig? Jag följer ditt opponerande och uppsatsskrivande såhär på bloggen.. hehe. Kommer du till Tuna något framöver? Vore skoj att se dig! Kram!

Postat av: jossan

åh nu blir man lite sugen på att åka tillbaka till vxu igen! Det är en sak som Granada saknar, gröna områden, här finns en del parker men inga stora som den i Madrid...dumt. Nästa termin måste vi gå massa promenader. campus är ju faktiskt hur fint som helst - när solen skiner vilket tyvärr inte är ofta!

2007-06-07 @ 12:24:13
URL: http://osofin.blogg.se
Postat av: Natha

åh vilka fina bilder vi tog!!!:)jag är riktigt nöjd!:)

2007-06-07 @ 17:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback