Eeeiislööööv

Jepp, så var man i Skåneland då. Anlände i fredags kväll, efter en irriterande tågresa där vi fick hoppa runt från plats till plats eftersom vi bara hade obokade biljetter. Så kan det gå på en fredageftermiddag. Men fram kom vi i alla fall. Tillbringade kvällen i lugn och ro hemma hos familjen Motavalli, med god mat och bara allmänt chill. Pouya slutar aldrig förvåna mig, från att ha varit världens sjusovare så har han blivit sjuuukt morgonpigg, så på lördagmorgonen vaknade han halv åtta och sen fick jag inte sova mer. Inte mig emot, hellre det än en liten latmask som ligger och drar sig halva dan =) (det slår säkert om snart, så man får vara glad så länge det varar haha). Det blev frulle, sen stack vi till Malmö några timmar. Gick runt på stan, käkade Malmö-falafel (som tydligen ska vara bäst i Sverige), träffade Pouyas musikpolare Dan en stund osv. Vädret var dock ingen höjdare, så vi åkte väl tillbaka vid 4-tiden, träffade lite annat folk i Eslöv, sen hem till middag med familjen och ytterligare en lugn kväll. Superskönt faktiskt. Idag är det lite fix och trix som gäller, därefter tåget tillbax till Växjö i eftermiddag. Helgerna går alldeles för fort...

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Lät lite småmysigt det där nere i skåneland. jag slår vad om att du sjön "Vi ska till malmö, vi ska till malmöööö" Haha elr det kanske är nåt som bara jag skulle göra :P Kom på nu varför fu vart så frånvarande från msn haha. Hörs väl snart igen, dags o bestämma om H&M beställningarna du ! Puss o kram ..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback