Leende guldbruna ögon

Fasnat totalt för den lilla serien. http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=65225 Visst är de söta?! Hihi. När Fares Fares drog ner mössan över hela ansiktet för att han skämdes över sina dansbandsvänner kom jag att tänka på att jag gjorde så när jag var liten... Mitt på blanka dagen, ute på stan, för att jag var sur för att mamma o pappa tvingade med mig på promenad. Så då drog jag ner mössan över ansiktet och gick typ 10m bakom dem och surade. Haha!

Fick punktering idag igen! Såååå irriterande. Halvägs på väg bort till röda korset, men jag märkte det inte förrän jag kommit nästan ända fram. Gaaaah! Jag lagade ju samma däck i torsdags senast! (eller cykelgubben lagade... men iaf!) Så när jag lekt klart med barnen på röda korset vid 8-tiden blev det till att promenera hem hela vägen till campus i ösregnet. Suck å stön. Nu måste man fixa med sånt imorn oxå. Blä, har inte tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback