No more Stubor

Gamla lägenheten var städad och klar redan i söndags, men besiktningen var idag. När jag kom dit vid halv elva för att ev torka av lite extra, så hade Hasse redan varit där tidigare. Allt var godkänt förutom en plåt som han hällt lite medel på och bad mig diska. Sen var det bara att lägga nycklarna i ett kuvert och sticka. Känns superskönt att slippa gå dit fler gånger. No more Stubor. Min handledare var sjuk, så det blev ingen handledning idag. Lite tokigt, men han hade mailat lite tips och jag mailade iväg massa frågor. Ska sitta en stund till, sen blir det jobb hela eftermiddagen och kvällen. Och upp tidigt imorgon bitti, för rödakorset-kursen börjar ju redan 8.30. Efter det har ju halva helgen gått, så får se vad man hittar på sen. Nä, måste söka lite mer artiklar nu. Bisous!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

HAHA :D Jag hade planer på att göra det, men man blir avstängd två år från Råsunda det vill jag inte riskera, sverige-danmark matchen snart ju :D Haha neej jag satsar mer på att hänga utanför bussen elr hotellet elr nåt haha. Får se hur det går med det. Huvudsaken att han hamnar på mina kort iaf :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback