Till att börja med...

...vill jag bara avråda folk från att köpa saker på on off, framför allt datorer. Och ALDRIG med det där himla on off-kortet de lurar på en, för då sköts allt helt plötsligt av Resurs Bank. Det blir bara knas och allting blir dyrare än vad de egentligen säger. Så undvik det så slipper ni såna otrevliga upplevelser.

Hade pluggfri dag igår, förutom föreläsningen på eftermiddagen. Packade och tvättade massor. Vill ju inte släpa med sig massa smuts till nya lägenheten. På kvällen var det lite värdfest med vugi-tjejerna. Rätt lugnt, satt och snackade en del och sen gick vi till Sivans. Där var det dock rätt dött och tråkigt, så det blev hemgång efter kanske en halvtimma. Jag tror dessutom att jag och alkohol inte är så bra vänner längre. Vet inte varför. Orkar bara inte.

Nu blir det lite mer packning, sen träna lunchpasset och efter det ska jag ta me mig datorn och sätta mig i bibblan och börja fila lite på en problemformulering och utveckla mitt syfte lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback