Alltid är det nåt

Alltså jag lovar, de har klippt gräset utanför våra fönster varje dag den senaste veckan! Har de stora problem eller? Hur svårt kan det vara att klippa klart på samma dag? Eller åtminstone två dagar? Nä, här ska det klippas lite i taget, inte går det att effektivisera sånt där inte... *gaah* Ok, jag är lite aggro för tillfället. Ska inte låta det gå ut över de stackars hårt arbetande män/kvinnor som håller campus gräsmattor fina. Min handledare har gått och blivit sjukskriven!! (Hade ju en viss föraning redan förra veckan på handledningen, ytterligare igår när jag hörde lite skvaller och idag fick jag klart besked från honom själv...) Men uppsatsen ska lämnas in på torsdag. Jaha. Försöker få tag på en annan gubbe som jag hänvisades till som ska läsa igenom min uppsats en sista gång, men att få tag på honom är ju inte det lättaste. Suck å stön å blä å fy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback