Having a bad day...

Allt gick fel idag. Tog sovmorgon och hade tänkt få en lugn skön morgon för första gången på länge. Men icke. Typ bråk hela dagen. Inte kul nånstans. Lagom när vi blivit sams kommer det upp nåt nytt och så är vi där igen. Helt otroligt. Vi hade bokat tvättid kl 13. P:s tur och efter bråk om det oxå går han ner. Då är det nåt miffo med bokningssystemet så det har blivit dubbelbokat! Gaah! Vi som har asmycket tvätt. Som tur var fick vi ta en timma av den där killens tid iaf. Sen krånglar det med lönepapprena, så jag var tvungen att åka till jobbet och hämta blanketter som ska fyllas i för de har tydligen bytt rutiner så de papper vi fyllt i gäller inte längre. *Suck* Måste ta mig till chefen och lämna dem imorn, annars blir det ingen lön i tid. Projekt. Allmänt nere. Och just det, alltså de klipper gräset idag IGEN!!!! Vad är deras problem egentligen? Blä! Ska försöka träna lite muskel, team teach snart. Sen blir det Margaritas pyjamas-/födelsedagsfest ikväll på stallarna. Jobbar på att komma i stämning...

Kommentarer
Postat av: jossan

Tvätt, bråk, pappersarbete...låter verkligen inte kul! Hoppas festen på stallarna blev bättre och att allt är bra idag. Snart drar jag iväg till Madrid och tar farväl av alla vänner där som jag inte kommer se på ett lååångt tag efter det - kanske aldrig! :( massa kramar, vi hörs


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback