P3, chailatte och c-uppsats

Orkade inte gå till bibblan idag. Igår var det så himla mycket folk så det var lite svårt att koncentrera sig faktiskt. Inte för att det går bättre här hemma men slipper iaf sitta och lyssna på alla andras försök till studier. (Killarna som satt bredvid mig igår snackade snarare om hur mkt de vägde och hur mycket de tränade, senaste gången på de var ute och fnissade åt nån namnlek de hade för sig.) Marian Keyes är gäst på P3 populär. Tänk att få ligga ute i solen och läsa lite Marian Keyes. Det vore inte så dumt. Lagom sysselsättning när vädret är så här fint. Sitter inne med persiennerna nerdragna så jag inte ska störas/lockas av solen. Försöker få något gjort med uppsatsen men det står stilla i min hjärna. Tänkte att en hemmagjord chailatte skulle hjälpa. Vi får se. Den blev väldans smaskig, men råkade lägga i lite för mkt socker. Överskattade mitt sockersug tror jag.
image6
Ikväll blir det iaf efterlängtad träning. Varit två kvällar med röda korset nu så har inte hunnit. Fast ikväll blir det banne mig lite järngympa!Kursen igår var förresten bra. Förhoppningsvis kan jag göra HLR nu om en sån situation skulle uppstå. Får vi verkligen inte hoppas att det gör, men ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback