Självömkande och grisfest

Alltså min matlåda nu skulle nog uppskattats av hon i "Du är vad du äter". Quinoa och tonfisk. Tyvärr för lite grönsaker bara, men jag kompenserar det med frukt efteråt.

Det är lördag och jag har suttit i skolan sen halv 10 (jag tog sovmorgon...) för jag har gett mig tusan på att b-uppsatsen i franska måste bli klar idag. Det är allkårsvecka och jag har inte hunnit med att njuta av det en endaste gång. Jag hatar uppsatser av hela mitt hjärta. Som tur är har det varit skitväder så har ändå inte varit så sugen på att gå ut och igår kväll jobbade jag.

Men i alla fall, ikväll blir det grisfest. Banne mig. Det är synd att jag inte tror på gud, för om jag gjorde det skulle jag be honom att det inte får regna ikväll. Hur kul är kombinationen sågspån och regn liksom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback