Tänk om..

...jag var klar med uppsatsen och det var "sommarlov". Tänk. Men så är det inte. Startat datorn för att sätta igång med skrivandet här hemma. Men svårt med koncentrationen. Ska försöka en stund i alla fall. Syskonen sover och päronen har åkt och handlat. Lugn och ro alltså. Men då finns ju såna här roligare saker som facebook och bloggen... *suck*

I mp3-spelaren just nu (som jag lyssnade på hela dan igår då dvs):
Säkert! - Säkert!
Amy Whinehouse - Back to Black
Weeping Willows - Fear & Love
Diam's - Dans ma bulle

Som sagt, jag har rätt blandad musiksmak nuförtiden. Faktiskt. Diam's är Frankrikes svar på Missy Elliot. Jag tycker hon är lite cool. Pouya tycker hon är för kommersiell. (Men det tycker han i och för sig om allt som inte är Drum'n'Bass så man får ta det med en nypa salt.) Hon sjunger iaf om sitt Frankrike, har en sång särskilt till Marine, Le Pens dotter, dissar Sarko och otrogna pojkvänner etc. Weeping Willows sjunger rakt in i hjärtat som alltid. Amy Whinehouse upptäckte jag för nån månad sen, och har inte kunnat sluta lyssna på skivan. Säkert... jo Annika Norlin sjunger också rakt in i hjärtat, för det är så himla ärligt och rakt på sak på nåt vis.


Nähä, uppsats var det ja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback