Update

Känner att jag är lite dålig på att uppdatera bloggen. Skärpning. Men känns inte som att det hänt särskilt mycket egentligen...  Varit på Stallarna två gånger senaste veckan, inte illa med tanke på hur lite jag varit ute den här terminen. I fredags grillade vi lite och gick dit sen. I måndags var det ju valborg så då var det dags igen. Hade ju röda korset innan på måndan, så kom hem rätt sent. Hann chilla en liten stund i alla fall innan vi drog till stallet. Ganska lyckad kväll som avslutades med korv m. mos + räksallad på statoil framåt småtimmarna...

Annars jobbade jag i helgen, från tidig söndagmorgon till måndag förmiddag. Lika bra det, hade ju inte alls jobbat mycket i april innan det.

Varit mycket tjafs på senaste tiden, så man blir lite trött. Tårar tar på krafterna, och jag är en sån som gråter för ingenting. Det är lite småjobbigt ibland, när man vill bli tagen på allvar och man är så arg så man kokar, men det kommer tårar istället. Då blir man ännu argare, fast blir ledsen också. Detta tillsammans med stress över plugget har väl gjort att man inte direkt varit på topp om man säger så. Men men, igår hade vi, efter mycket om och men, en bra dag till slut. Och det finns verkligen ingen annan i hela världen jag vill vara med, så det är inte det. Jag är bara inte van vid det här bråkandet. Kan man någonsin vänja sig?

Det är bibblan som gäller idag. Skrivit några sidor på b-uppsatsen i franska. Så typiskt att man tar tag i det minst jobbiga först, fast man egentligen har viktigare saker än så att göra - THE uppsats tex. Well well, det är ju en dag imorn oxå....

Måste köpa biljetter till allkår. Blir nog bara grisfesten... har inte orkat stå i kö hela eftermiddan så inte säkert det finns så mkt annat kvar. Har lovat jobba på fredagskvällen den veckan oxå. Vi får se. Skumpartyt lockar inte så mycket. Det är själva konceptet som jag inte ritkigt gillar. Iof har jag inte varit på något sånt här i Sverige, men däremot på Kos... Smaken är ju som baken.

Undrar om jag ska plocka ihop för dagen och gå hem och chilla lite innan träningen och kanske möjligtvis ta tag i det lite senare istället? Låter väldigt lockande...

Kommentarer
Postat av: sara

Åh ja jag vet hur det är med sånt här bråkande, jag vet inte om man blir van, jag trodde man skulle bli det. Men så vet man ju att man vill ha det så här ändå, men det är så svårt när det är så många dagar som känns o-bra. Tänker på dig. Kram!

2007-05-02 @ 20:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback