Well...

Jag har inte handledning förrän på torsdag. Så det känns som att jag inte vet vad jag ska göra till dess. Vågar inte fortsätta för mkt på analysen förrän min handledare kommenterat det jag gjort hittills. För om han sågar allt så har jag ju isf skrivit en massa i onödan. Har suttit och skrivit mer på metoden och dubbelkollat massa grejer nu. Segt. Ju längre tiden går desto mer osäker blir man. Usch.

Hade avslutning på röda korset igår. Jättemysigt blev det. Vi gick till Max och bjöd barnen på maxbox. Smarrigt värre. Fast kanske lite väl "all american" som Moa uttryckte det hehe. Men vad ska man göra när man befinner sig typ i ett indrustriområde och inte vet var bättre ställen finns? Inte min del av stan, jag kan ju mest campus och teleborg. Barnen var nöjda i alla fall. Och det är ju huvudsaken. Till nästa termin tänker vi nog planera lite bättre, så man slipper sitta där och inte komma på vad man ska göra. Jag kommer nog sakna de små liven nu över sommaren. Fast jag har insett att det är tur att jag inte valde att jobba som förskollärare eller nåt, för sååå bra tålamod med ungar har jag inte...

När jag kom hem igår var det dags att titta på sista avsnittet av
Anna Pihl. Eller jag hade spelat in det alltså. Jag har ju inte följt det innan, utan kollade bara på nåt i början av säsongen och sen glömde jag bort det eftersom jag inte är hemma på måndagkvällarna. Har dock fastnat nu de sista avsnitten och var tvungen att kolla klart. Den är ju på danska serien, klart man ska kolla då! =)

Pappsen var i tidningen igår. I DN:s ekonomidel. Wanja Lundby-Wedin var och hälsade på i bygget så då råkade han fastna på bild. Hihi.

Jag borde nog göra något vettigt nu. Sen hem och tvätta. Sen laga mat. Sen till röda korset för sista delen av första hjälpen-utbildningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback