Winnerbäck, fika och en bra bok

Jag lämnade in uppsatsen i alla fall. Kom fram till att jag ju inte kunde göra mer, så varför skjuta på det... Häftade ihop bunten och lade den i den ansvariges fack. Gick hem och mailade honom också. Allt enligt instruktionerna. Skrev yttryckligt att jag ville ha en bekräftelse på att han tagit emot det, och det fick jag sen. Så nu var det gjort! (Den obehagliga känslan kommer ju dock ligga kvar där till seminariet är överstökat....)

Gick hem och åt lunch, iväg o fixade lite grejer, handlade, sen tillbaka hem. Kröp upp i fåtöljen med en stor kopp te, kanelbulle och min bok (Kiffe kiffe demain som jag skrivit om förut). Lyssnade lite på Winnerbäck. Kalkade av kaffebryggaren och vattenkokaren. Så fräsch min vattenkokare blev! Den var så äcklig innan. Kaffekokaren bryr jag mig mest om för att den står bredvid min vattenkokare och ser äcklig ut. Dricker ju inte kaffe själv. Men te går åt i mängder här.

Alltså kommer ni ihåg Ensamma hemma?
image8
Jag älskade verkligen den serien. Tänk att ha den på dvd! Så längesen det var nu. Det var nog den första serien jag fastnade totalt för. Jag missade inte ett avsnitt. Eller jo, jag vet att jag missade ett enda och det var jag helt förstörd över. Annars var det inspelningar som gällde, för jag var ju mest i stallet vid tiden det gick. Tack mamma för du ställde upp! Hahaha! Inkörsporten till ett beroende av tv-serier som kommer följa mig livet ut...

Ikväll blir det avslutning med alla frivilliga inom flyktingverksamheten på Röda korset. Vädret är lite tråkigt, så får se om allt går enligt planen, dvs utomhus vid Ryttartorpet (tror jag det hette) eller om vi blir tvungna att stanna inne.

Kommentarer
Postat av: Anna

gå in på min blogg och rösta på din favorit tv-serie :)

Postat av: Anna

japp du får välja 2 ;) är inte många som bara sagt en så. :P aa gilmore är bra :) jättetack för ditt svar :)

2007-05-30 @ 17:52:35
URL: http://annamyren.blogg.se
Postat av: Sara

Åh hurra för inlämnad uppsats! Vad duktig du är gumman. Jag vet PRECIS hur jobbat det är att gå och vänta på framläggningen, blä blä blä, men du har ju liksom gjort ditt nu iallafall. Hoppas det blivit lite uppstädat därhemma också, och att du inte behövt göra allt själv.... Morr morr. Vet du vet du, om inget trasslar nu så har vi fått en hyreslägenhet i Upplands Väsby! Jippie! Det är en lite halvskruttig trea, det var en liten tant som bodde i den innan så det är massa gamla blommiga tapeter :), men vi ska få en del tapetserat och sen får vi måla lite själva. Så nu håller vi tummarna för att jag också får bli sambo 1 augusti! :) Kramkram.

2007-05-30 @ 19:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback