Chez Emilie

Haha nu var jag fyndig va! Kom hem från Emilie för en stund sen, mitt franska "fadderbarn". Hon lagade middag till sin korridor och bjöd mig också. Supertrevligt. Hon hade lagat quiche lorraine och sen en annan paj med lax och purjölök. Mycket grädde var det i den sista, men åh så goda båda två. Till efterrätt blev det gateau de chocolat med apelsin och glass. Mums. Sen lite rödvin på det, så jag är lagom seg i huvudet som jag alltid blir. De skulle vidare till någon fest, men jag kände inte att jag hade tid för det så jag begav mig hemåt. Diskat undan lite, lagt fram lite kläder. vi drar ju till GBG över helgen för att hälsa på Vickan. Ska bli superkul och dessutom så himla skönt att komma bort en helg och få vila lite. Har varit så trött på sistone, så det behövs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback