Det luktar klorin!!!

Äntligen var hyresbostäder här och fixade i badrummet. Det där äckliga möglet eller vad det nu är hade kommit tillbaka så jag sa till dem att skynda sig hit illa kvickt och ta bort det. Det tog en och en halv vecka. Jaja, drygt en vecka i arbetsdagar då. Pouya är ju mögelallergiker dessutom, så det kan ju inte vara bra nånstans att ha mögel i badrumstaket. (I och för sig är han allergisk mot damm och kvalster också, men det bryr han sig inte om. Vaddå dammsuga, finns det människor som gör sånt? Det är ju tråkigt.) Anyway, de hade tydligen varit här medan jag var på föreläsning, för så fort jag öppnade dörren kom klorinstanken mot mig. Så nu sitter jag här med filt och morgonrock på mig medan jag vädrar...

Kommentarer
Postat av: Natha

du.. det gröna i taket? är det mögel? oj då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback