Lugn fredagskväll

Tillbringade fredagskvällen hemma hos Suzana & Malin, Natasha  var där också. Velade tidigare idag, för Danne är i stan och hela det gänget skulle ut. Alltså, jag vet ju att man alltid har riktigt roligt med dem, men samtidigt så var jag inte jättesugen på att gå ut eftersom jag är tvungen att läsa hela dagen imorn och kan därför inte vara det minsta bakis eller ens trött. Om jag skulle gått ut nykter hade jag förmodligen tröttnat rätt snabbt också, tyvärr är det ju så, eftersom jag inte var sugen att gå ut från början. Det var ganska många nackdelar så jag beslutade mig för en lugnt fredagskväll med tjejerna framför Idol istället. Rätt val! Sen spelade vi Vem vill bli miljonär  som de hade som dvd-spel. (Jag tänker inte avslöja på vilken pinsam fråga jag åkte ut på.) Men kul var det. Blir så sjukt imponerad över hur mycket svenska Natasha har lärt sig på bara några månader (hon är utbytesstudent från Australien). Hon förstod ju de flesta frågorna utan att man knappt behövde översätta. Det kallar jag språkbegåvning! Suz drog några exempel på bosnisk humor och hon skrattade så mycket så vi inte kunde låta bli att skratta heller.

Nu ska här sovas.

Kommentarer
Postat av: Pethra

Nej du har rätt i det här med utlandsmöjligheten. Det är absolut ingen omöjlighet, även om man har barn. Vi får se vad framtiden har att ge, när tiden är kommen för det. :-) Jag har inte bestämt än om jag ska läsa en magister eller om jag ska nöja mig med en kandidat.. svårt det där.

Haha, alltså att sova är inte så lätt längre.. Det kan låta som en skitsak, men jag är som du van vid att ALLTID sova på mage. Har aldrig gjort något annat. Det är frustrerande att inte kunna göra det nu. Man får liksom hitta på nya lösningar varje natt känns det som, för att kunna somna. På rygg kan jag inte heller ligga, för då trycker det på uppåt lungorna och det blir svårt att andas. Så ja, du får se att det är en konst när det blir din tur. ;-)

Kan förresten tipsa om filmen American gangster, var precis på bio och såg den. Grymt bra film!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback