Grupparbetegrupparbetegrupparbetegrupparbete

Hmm ja den senaste veckan har ju varit väldigt intensiv. Puuuuh måste man säga nu! Som att luften gått ur en när man är klar. Har i och för sig presentationen kvar imorgon, men det är inte så farligt. Nu har vi ju i alla fall skrivit allt liksom. Vi har verkligen suttit från tidig morgon till sen kväll hela veckan och förra veckan också för den delen. Hann inte ens med att träna i tisdags för vi satt från 9-21 typ. Usch. Men då blev vi också klara med all text igår kväll, så att vi kunde ägna dagen åt att fixa det sista och förbereda presentationen. Märkte att några andra grupper höll på med massa skrivande idag, och det var så himla skönt att slippa stressa.

Har ju knappt hunnit vara hemma något och ta det lugnt. Pouya gnäller och säger att jag bara är med min grupp. Men han förstår ju aldrig sånt. Att man ibland måste offra sig och lägga ner tid. Det funkar liksom inte att sätta sig sista kvällen med allt...

Jaja, nog om det. Imorgon eftermiddag är det klart för den här gången.

Och sen väntas festligheter! Får ju fint besök i helgen, från Mexico och Göteborg =), så jag måste väl ha plockat undan lite i kaoset här hemma innan dess. Ska sticka och handla direkt efter träningen tänkte jag, för hinns nog inte med imorgon.

Nähä, nu ska här tränas. Körde Air igår, tufft med nästan rena konditionspass, men fasen så skönt det var efteråt. Idag blir det Air Styrka (fd järngympan).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback