Inställd föreläsning

Igår var jag ju på väg till föreläsningen när jag skrev bloggen. När jag väl kom dit så visade det sig att läraren satt fast på ett tåg och skulle komma först en timma senare. Jag stack hem och hämtade boken för att kunna läsa lite men satt sen mest och snackade med de andra i sofforna där uppe på tredje våningen. Hela klassen satt samlade och väntade på läraren. Till slut gick en tjej iväg och snackade med ansvarige, som sa att vi kunde gå hem för läraren skulle inte hinna komma. Jag stör mig på sånt där. Slöseri med tid... Men men, så kan det gå ibland.

Jag gick hem och lagade lite mat istället och på kvällen var jag på röda korset. Inte så mycket barn som kommit ännu. Får hoppas det kommer lite fler nu när vi ändå fått många fler frivilliga till vår grupp.

Idag tog jag sovmorgon, men satt ändå i bibblan ett par timmar och läste. Nu har jag käkat korv stroganoff, så jag är mätt och belåten. Ska försöka läsa lite till idag innan träningen. Ikväll blir det Step core igen. Får se hur det går den här gången...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback