PM klart?

Har suttit nu de sista timmarna här och försökt skriva mer på mitt pm. Egentligen var det ju nästan onödigt att sitta så här länge, för jag har nog inte tillfört något av vikt, men jag kunde inte släppa det.

Seminarium vid 11 imorn, får se hur det går. Jag är lite nervös. Förra gången kom jag ju dit trött och förkyld och fattade inte riktigt vad man skulle göra så jag blev helt förvirrad och gjorde lite fel när man skulle skriva på tavlan. Eller jag skrev inte fel, men skrev på fel ställe och sånt. Jaja, får hoppas jag är mer alert imorn.

Och Mathilda kommer ju! Redan innan seminariet till och med. Min stackars lilla syster får ta tåget kl 6 från Eskilstuna imorn!!! Himla SJ och deras biljetter. Sjukt mycket sämre har det blivit med sista minuten. Om man vill ha biljetter till någorlunda vettigt pris måste man boka typ en månad innan, för finns inte mycket sista minuten. Eller så får man köpa biljetter på auktion. Stört är det. Nu lägger de ut dem på Tradera istället så ska man bjuda på dem. Mycket krångligare blir det, för finns ju inga biljetter Eskilstuna-Växjö, utan måste köpa Sthlm-Malmö och sen köpa till för sträckorna runt omkring. Dessutom tar budgivningen slut vid halv två på natten för en biljett till ett tåg som ska gå kl sju morgonen efter. Det låter väl inte så himla smart va? Och om man inte får den finns det ju absolut inga andra biljetter kvar under den dagen. Usch jag blir så trött.

Nu sova.

Kommentarer
Postat av: Natha

Håller tummarna för ditt seminarie!!:) Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback