Skåne

Det var en bra och en dålig helg. Vi hade tänkt åka till Helsingör eller Köpenhamn, men vi bestämde oss för att vi inte hade råd så vi åkte bara till Lund i lördags. Shoppade, fikade, promenerade, käkade, träffade en kompis till P. Ganska kallt men ok dag ändå. Söndagen var värre. Orkar inte förklara riktigt, men det var en skitdag rent ut sagt ända till 22-tiden igår kväll. Nära ögat. Men nu har vi rensat all luft som går att rensa. Verkligen pratat om allt och sagt att this is it. Kände mig svullen i hela ansiktet hela dan idag pga gårdagen, plus en början till förkylning.

Skrivit klart inlämningen till imorgon idag. Röda korset med möte och barngruppen för hela slanten på kvällen. Varm soppa och brödet jag bakade förra veckan till kvällsmat. Te, dadlar och Cityakuten till dessert. Ska nog avrunda kvällen med nåt kapitel i min deckare.

Kommentarer
Postat av: Natha

Gumman då....:( Säg till om du vill prata..

Postat av: Mathilda

min lile skadt(L)

2007-10-23 @ 17:25:02
URL: http://bulleens.blogg.se
Postat av: Mathilda

haha jaa nu är det sex and the city som gäller! Har precis börjat på första säsongen, får låna alla av en klasskompis så det är snart gjort haha ;) Oo du min kära syster hihi utan dig hade jag luktat som en skiiitepöölse haha :P Savner oxå daj, men jag kommer ju nästa vecka, torsdag? :D

2007-10-23 @ 21:12:29
URL: http://bulleens.blogg.se
Postat av: Sara

Fina fina emelie, det gör så ont i mig att du har det så jobbigt. Ring eller skriv om behöver prata/skriva av dig, jag vet hur det är när allt är dubbelt... Stor kram!

2007-10-23 @ 22:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback