Lars Winnerbäck - Daugava

Fick nya Winnerbäck-skivan på posten idag. Hade förbeställt den på cdon. Sitter och lyssnar nu. Winnerbäck har varit min husgud sen typ 1998 då pappa och jag var och såg "Bland skurkar och helgon..." dvs massa proggare som tex Stefan Sundström och så Winnerbäck förstås. Och han är fortfarande min husgud. I december spelar han i Teleborgshallen här i Växjö. Gissa vem som ska dit?! =)


Satt flera timmar med gruppen idag, och det känns som att vi faktiskt kommer nånstans.. Positivt. Ska träffas kl 9 imorn och sitta hela dan, för sen är det ledigt fred-lörd-sönd.

I helgen bär det nämligen av till GBG! Ska till bokmässan där. Vi har en uppgift att besöka en sån tillställning minst en gång under terminen, typ bokmässan, MR-dagarna etc och sen skriva en inlämningsuppgift om våra reflektioner därifrån. Ska till internationella torget där på bokmässan och lyssna på massa bra föreläsningar. Dessutom ska jag hinna träffa lite folk oxå. Fika med Maria på fredan, sen hänga me Vickan på kvällen. Ska bla följa med honom och prova ut glasögon =) Ska sova hos Susanna, supersnällt av henne. Anna och jag gå på mässan hela lördagen, därefter är det tänkt att jag ska hänga lite med Susanna, sen sticker jag hem igen på söndag förmiddag. Ser verkligen fram emot helgen nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback