Med risk för att jag blir lite tjatig....

... men det regnar i Växjö idag igen. Är det någon som är förvånad?

Jaja, sånt är livet. Jag har en bra regnjacka nu så jag överlever.

Försöker få nåt vettigt gjort men det går inte så bra. Så fort jag ätit lunch så blir jag sååå seg. Väntade väldigt länge med att äta idag, men det var ju lika bra för annars hade jag fått ännu mindre gjort. Käkade upp resten av den grillade kycklingen när P kom hem från föreläsningen vid 15. Jag hade en date me min grupp imorse, annars har jag suttit hemma och försökt läsa/skriva lite mer om Somalia. Har väl gått sådär.

Ska bli skönt med lite träning nu om ett tag iaf. Step bas blir det. Körde step core i tisdags... precis när jag tänkte för mig själv att det här går ju ganska bra, så rörde hon till det genom att vi skulle göra halva blocket vi nyss lärt oss från andra sidan brädan. Då blev det lite för mycket för lilla mig... Men men efter några gånger kanske det går bättre. Step bas är iaf mer min nivå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback