Pizzaångest

Jag vaknade med värsta pizzaångesten imorse. Det var bara att slänga på sig mjukisbrallorna och köra en powerwalk runt sjön. Jag var så hungrig när jag kom hem igår att jag utan vidare gick med på Pouyas tjat om att beställa pizza. Alltså det var sjukt gott, för det var längesen, men ojojoj vad mätt jag blev. På det lassade jag sen upp en stor skål glass och satte mig och sträckläste klart Stieg Larsson-boken. Sen kan man snacka om svullen mage. Det var ju så spännande så jag antar att jag slängde i mig glassen...

Nu ska jag fixa lite käk, sen är det seminarium i eftermiddag. Nilsson, Hettne och Abrahamsson ska snacka om freds- och utvecklingsstudier. Det blir nog spännande.

Kommentarer
Postat av: Pethra

Sitter här och har lite pizzaångest själv, efter en redig kebabpizza och en skål med kikapuffar. Hehe. Så vi är.. :) Hoppas allt är bra annars!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback