Mitt andra hem

Jepp, så sitter man här igen, i sitt andra hem (=biblioteket). Tog dock rejäl sovmorgon imorse, så jag kom hit alldeles för sent. Men det var såå skönt att sova i sin egen säng igen efter två veckor i skruttig bäddsoffa därhemma, så det får man väl ta. Betyder istället att jag lovat mig själv att sitta här til kl 20. Suck.

I lördags blev det som sagt ett restaurangbesök med familjen. Hamnade på det där stället som har buffé med mongolisk bbq, thai/kinamat och sushi. Måste säga att jag mest åt sushi, eftersom jag varit sugen på det så himla länge. Var gott i alla fall. Svinkall promenad dit och hem, men behövde friskluft så det var faktiskt rätt skönt ändå.

Tågresan till Växjö gick bra igår, trots snövädret och min tunga packning. Missade anslutande tåget i Växjö, men ersättningsbuss stod redo på stationen så var bara en kvart försenad när vi kom till Växjö. Helt ok för min del. P mötte mig på stationen och hjälpte mig med packningen på bussen. Sweet.

Kikade på Magnolia igår kväll, fast den är ju så himla lång så vi stoppade efter 2h och ska ev. se resterande 1h20min ikväll. Istället installerade Pouya nya minnet på min dator, vilket gör att den numera klarar mkt mer. Gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback