Sista stallarna

Idag var det sista kvällen på stallarna. Någonsin. Ever. The end of an era. THE END.

Damn, jag kan inte förstå det. Fyra år har gått så otroligt fort. Jag flyttade ju nyss hit för tusan.

Det var en lyckad kväll, trots att delar av gänget redan stuckit härifrån. (Jag ska göra en tribute till alla mina ladies snart någon dag här i bloggen.) Anna och jag satt i skolan så länge som möjligt. Mycket kvar att göra med uppsatsen. Sen hem snabbt för dusch o fix innan vi träffade de andra på slottsängen. Där satt vi i solskenet tills folk började röra sig mot kön, då rörde vi också på oss för att slippa köbildning och sånt tjafs. Och där var vi, hela kvällen ända tills stängning.

Hann med att shaka järnet med tjejerna på dansgolvet och på gården. Dricka goda drinkar plus shots inhandlade av Natha i baren (bästa bartenden wohoo!). Käka massa nachos uppe i matrummet och sjunga sånger på bosniska (ljubaviiiiiii). Dansa ännu mer och massa avsked. Sorgligt. Söta söta människor som man aldrig mer får träffa. Anna-Lena, min tyska vän för 50-årsfesten vi hade gemensamt drar hem + Toby hennes kompis, de har ändå varit här sen i höstas så man har hunnit börja vänja sig. Min söte franska utbytesstudent för terminen sticker han med + alla andra söta fransmän, om de inte redan åkt dvs. Och alla andra utbytesstudenter också. Och alla andra påhela campus överhuvudtaget. Nästa vecka kommer det vara heeeelt tomt här....

Ååååh jag sen har vi haft massa kontakt med Mecuburi-folk hela dagen idag. Saaaaaknar.

Kommentarer
Postat av: jossan

hallååå där! vad avis jag blev nu! men om nån timme drar jag till SPANIEN, helt fantastiskt nu när det börjar kännas verkligt. Ska tänka på er hårt pluggande vänner på torsdag när ni examineras! Nu ska jag bara duscha sen packa det sista. Hoppas jag kan köpa en Sverigetröja på flygplatsen för den 14:e spelar ju Sverige-Spanien! fan vad kul att se det på en spansk bar :) Ha det lovely, puss o kram

2008-06-07 @ 10:06:33
Postat av: Leny

åh, sista kvällen på stallarna, shit alltså. jag kom aldrig ut på min planerade sista kväll....så sista gången jag var där var jag ej inställd på det, weird! Så nu är det över gumman...ja tiden går fort!!! Puss

2008-06-07 @ 16:17:02
Postat av: Natha

ja du.. jag måste ändå säga att det ska bli rätt skönt att få SOVA lite på fredagsnätterna istället för att stå i baren..:) Men tack för komplimangen:) Lycka till idag, sista dagen med uppsatsen.. Sen kan vi äntligen börja umgås igen:) hihi KRAM

2008-06-08 @ 13:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback