Qu'ils aillent au diable!

Citat från Ces enfants de ma vie av Gabrielle Roy. Just nu önskar jag det mesta åt djävulen. Mouloud Feraoun och hans Le fils du pauvre, Azouz Begag och hans Béni ou le paradis privé och Ferdinand Oyono och hans Une vie de boy också för den delen. Fast egentligen är de inte så hemska. Den här kursen har ju varit helt ok. Soft att läsa skönlitteratur....  även om den är på franska. Fattar inte hur man ska plugga till en sån här tenta bara. Så jag har typ inte pluggat mycket alls. Några timmar på bibblan idag på dan lyckades jag iaf ägna åt seriöst plugg, nu sitter jag mest och stirrar på papprena. Dum dag idag också. Onödigt tjafs med min älskling imorse, så dagen började ju inte så bra. Det blev ju bra på en gång, men ändå. Trött i bibblan. På träningen sen var det som att jag inte hade nån ork alls. Trampade snett och fick ont i foten hela tiden, orkade inte ta ut rörelserna, kändes bara helt blä. Och nu är det alltså meningen att jag ska tentaplugga lite. Hmmm... Går mindre bra. Ska banne mig sitta en timma till bara, sen får det vara nog. Palla. Får göra så gott jag kan imorn. Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Aj då dålig dag lät det som, hoppas den blev bättre sen iaf :) Hoppas pluggandet löstes sig, och lycka till med tentan imorn! :D

Postat av: sara

åh hoppas tentan gick bra idag! och att helgen blir bra och mysig för att väga upp den dåliga fredagen... kram!

2007-02-24 @ 22:30:17
URL: http://mittlivirosa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback