Redan mars...

Igår var det första mars. Tiden går alldeles för fort. Hur ska man hinna med allt den här terminen? Uppsatsångesten kommer krypande.... Har åtminstone lånat en massa litteratur och skummat igenom några. Måste bara få tummen ur och bestämma mig once and for all för ett ämne. Det är dags att sluta vela nu.

Spelade in Veronica Mars igår eftersom jag tränade vid den tiden. Har inte följt hela säsongen den här gången, men sett de senare avsnitten så det sista ville man ju definitivt se. Kollade på det nu medan jag käkade lunch, och det var ju väldans spännande!

I eftermiddag blir det tåget till Eslöv. Skönt att komma bort lite. Ska bara ta det lugnt hela helgen. Det måste man få unna sig. Tränade två pass igår så att jag kan ta ledigt utan dåligt samvete haha. Tror det blir Malmö imorn. Får se om plånboken tillåter lite shopping... ;o) Sen blir det tillbax hit på söndag och därefter några dagar på mig att packa innan flytten nästa lördag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback