40p franska

Skickade in och fick tillbaka b-uppsatsen i franska idag. JG är snabb med rättningen, det gillar vi. Nu är det alltså fixat och klart. Ett VG till och med. Himla skönt att slippa tänka på den mera. Och nu har jag mina 40p franska.

Värre är det ju med den andra... orkar inte ens beklaga mig mera. Krånglar med det jag skulle greja med i Sthlm när jag ändå skulle hem. Saknas grejer. *suck* Men blir nog en tur till riksdagsbiblioketet imorgon iaf. Se om det ger något.

Sen känns det ju en aning meningslöst att hetsa hem i några dagar när andledningen till att jag åkte inte längre är kvar... min kära morfar är ju lite nyckfull och åkte ju hem tidigare. Men men, jag får ju träffa familjen lite ändå, och det är ju inte helt fel.

Ska iväg på utbildning ikväll igen med röda korset. Den här gången är det första hjälpen. Alltid bra att ha.

Well well, ska fixa klart här innan jag ska iväg. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback