Velmaja

Jag borde ha gått ut. Det var en fest i lyan (studentkorridorer). Säkert megakul. Men jag va sååå seg och trött. Så jag tänkte att jag kommer ju bara va jättetrött och inte alls social om jag går dit, för jag vill inte ens se åt en ölburk, och det hade nog behövts alkohol för att jag skulle blivit pigg. Eller så kanske det hade blivit tvärtom, så är det ju också ibland, och jag skulle ha däckat istället. Men nu sitter jag här hemma och har tråkigt tråkigt och är inte tillräckligt trött för att lägga mig. Tittade iaf på Försvarsadvokaterna som kört igång igen. (OBS! Dansk serie, ypperligt tillfälle för mig att träna lite mer danska hahaha.) Och sen filmen på svt.  The Weight of Water. Den va lite skum. Men Anders W Berthelsen var med (dansk, han som spelade Palle i Krönikan), det var ju lite kul. Sean Penn också såklart, därför jag började titta från början ju. Jag borde ha gått ut. Det var bra att jag stannade hemma. Jag borde nog gått ut iaf. Lika bra att jag stannade hemma. Jag borde...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback