Slutspurt

Suttit och skrivit hela dagen idag. Eller kanske inte skrivit så mycket, utan mer kollat igenom, lagt till och tagit bort, korrigerat fel, fixat och trixat, funderat på analys och slutsatser osv. Jag börjar se ljuset nu... Det är inte så långt bort. Ska skicka det till handledaren imorgon för en sista koll. Sen ska Anna och jag korrekturläsa varandras innan de ska in på torsdag.

Klarat mig igenom dagen med Mikas Lite in Cartoon Motion, Laaksos Mother , Am I Good Looking? och Ben Harpers klassiker Burn to Shine. Nice nice! :o) Jag känner att jag har lyssnat för lite på musik det här halvåret. Av nån anledning har jag haft svårt för att koncentrera mig när jag haft musik på. Det är inte likt mig, har ju alltid pluggat med musik. Har varit tvärtom nästan, att jag inte kan koncentrera mig utan. Men jag får väl ta igen det nu. Jason Mraz I'm Yours är ju verkligen inte dum den heller förresten, tack Leny hihi. (Och ja, jag VET att jag är sen med det mesta, det säger min kära lillasyster alltid. Så det är inte bara du som är sen
Sara hahaha. Men bättre sent är aldrig, eller hur!)

Körde step-passet idag igen, samma som förra söndagen. Nu när jag kört det en gång kunde jag verkligen ta ut mig, höjde upp brädan och körde järnet. Shiet vad svettig jag var sen! Men skönt, det behövdes verkligen efter allt stillasittande den här helgen. Ser fram emot lite roliga team teach-pass nästa vecka. Tråkigt med sista veckan i och för sig, men som sagt, kul med team teach.

Kommentarer
Postat av: jossan

oh nu blev jag lite sugen på att börja träna på vugi igen! har iofs för mig att team teach inte var nåt vidare men är sugen på att gå på medelgympa. Fy vad sleden jag är idag...hoppas du mår bättre än jag. Lycka till med uppsats-slutspurten, säg till om du vill jag ska läsa. Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback