Helg?

Ja, det blev en rätt trist helg. Läsaläsaläsa. Fast det tog sån tid innan jag kom igång igår. Hade tvättid så jag sprang upp och ner med det, i två omgångar också för vi hade så mycket tvätt så jag bokade två tvättider. Fick syn på mig själv i spegeln i veckan och skrek av rädsla för jag var så blek typ... eller ja nåt sånt i alla fall. Jag som hade tänkt ha en paus ifrån solarier i år också. Så blev det inte, jag smet iväg till och solade igår också. Hjälpte lite nu efter två gånger, i alla fall psykiskt. Men efter det var det alltså bara att sätta sig och läsa. Har hittat bästa lässtället i lägenheten i en av fåtöljerna jag har med mig från Eskilstuna. Där sitter man rätt bekvämt, men inte så bekvämt så man somnar. Så där satt jag bänkad heeela eftermiddagen och kvällen igår. Pouya kom visserligen hem efter sin KBH-resa, men han somnade så tidigt så jag fick kvällen för mig själv också.

Tog sovmorgon imorse. Sååå skönt. Unnade mig själv det. Åt frulle i lugn och ro också innan jag satte igång med läsningen. Var dock alldeles för seg hela dagen, hade nog inte så högt tempo där inte. Blev många pauser också, lagade mat med Pouya, sen promenad med Nathalie. När jag kom hem pratade jag i telefon med familjen i typ en timma totalt, så innan jag kunde läsa mer var klockan sent. Jaja, har i alla fall läst lite ikväll. Men hjälp av lite glass går det mesta! :S

Nu är jag helt färdig. Får se om jag orkar några sidor till, annars blir det banne mig lite avkoppling sen sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback