Yesterday

Lade ner lite tid på att laga ett megalass med köttfärssås igår kväll efter träningen. Nu har jag många matlådor till den här veckans hemtentaskrivande. Det blev riktigt gott. Mycket köttfärs och toppade det hela med lite soltorkade tomater. Smaskens. Kikade på deckarserier på tv sen. Orkade inte göra något annat. Insåg att jag skrev fel förra veckan, det var ju Cold Case och inte Close to Home jag tittade på. Lätt att blanda ihop serierna när det finns så många av dem. Så det blev alltså det och Criminal Minds, sen hade jag fått min dos av amerikanska polisserier.

Nu sitter jag här på bibblan och försöker göra något åt det här med hemtentan. Har några timmar till på mig, sen blir det Röda Korset ikväll.

Kommentarer
Postat av: Pethra

Jaa det är nog skönt att ha lite mat å sånt färdigt sen kan jag tro.. broccolisoppa lät inte dumt heller! :) jäkla dumt att jag har fullt i frysen nu, hehe. När är det du åker till mocambique? Hur mår du annars? Hoppas det löser sig till det bästa.. kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback