Fredag igen

Den här veckan har gått alldeles för fort. Så mycket jag inte hann göra. Idag satt vi i skolan mellan nio och halv fem med grupparbetet. Det tar alltid längre tid än vad man hade tänkt sig.

Jag längtar redan efter sovmorgon. Efter inte ens en vecka här. Jag sov sååå skönt inatt. Vaknade till när Pouya gick och lade sig typ 2h efter mig, och jag det kändes som att någon hade klubbat mig i huvudet, så trött var jag. Sen sov jag som en stock fram till klockan ringde imorse. Imorgon får jag i alla fall sova fram till 9 då jag måste tvätta.

Ikväll blir det lugnt för min del. Pouya ska jobba natt. Planen är att sitta på bibblan, eller snarare i skolan för bibblan öppnar inte förrän kl 12, hela dagen imorgon. Och på söndag. Har ju hemtentan att skriva, samtidigt som grupparbetet.

Läser om att Moodysson spelar in sin nya film, Mammut, i Trollhättan just nu. Gael García Bernal och Michelle Williams spelar huvudrollerna. Kan ju inte bli annat än bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback