Magnolia

Idag såg vi klar Magnolia. Den var så lång, så vi såg bara 2h förra gången, sen resten idag. Men det var en riktigt bra film. Pouya kollade hela tiden(!) Grejen var ju att det händer inte så jättemycket, fast ändå gör det det. Och så är den psykologiskt. Det var olika personer, med olika problem, men på något vis hängde deras historier samman. Rekommenderas helt enkelt, om ni inte redan sett den förstås. Den är ju sen 199 så jag är lite sen, jag vet hahaha. Har haft den på dvd sen förra julen, men aldrig blivit av att jag tittat på den just för att den är så himla lång.

Igår kväll fortsatte Beauvoir/Sartre-temat med en ny film, eller en miniserie, så andra delen kommer idag. Jag är hooked och måste kolla så bäst jag gör mig redo nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback