Det er et yndigt land

Danmarkssemestern var precis lika underbar som jag hade hoppats!


Promenader på Faaborgs gator.


Mycket tok, comme d'habitude hos familjen Sandberg.


Mor & far. Söööööta.


Danska flaggan i bakgrunden. What a coincidence!


Världens bästa morfar!


Familjen Sandberg gick i barndom för en dag. Legoland, som på den gamla goda tiden.


En rejäl glasstrut på Fjellebroen.


Havnen i solnedgången.


Isn't it lovely?


Kvällsdopp.


Kan inte få nog av solnedgången!


Nu ska det banne mig aldrig få gå så här många år innan jag åker tillbaka dit igen. Det är ju ändå mitt andra hemland.

Kommentarer
Postat av: anna

ÅHH va fint! Man kan inte annat än älska vårt mysiga grannland.

Postat av: Natha

Åh villka fina kort vännen:) Jättefina! Och du.. fan din pappa är ju värsta HUNKEN?! han är ju snygg?! hjälp! haha

2008-07-10 @ 17:49:24
URL: http://jagheternathalie.blogg.se/
Postat av: emelie

hahahaha natha du e för rolig du

2008-07-10 @ 20:02:19
Postat av: Susanna

Ååhh vad fint, jag vill också åka till Danmark!

2008-07-10 @ 22:16:46
Postat av: Mathilda

Dejligt! Man borde verkligen åka dit oftare for sören!



Haha du jag brukar oxå få höra att Pappa är snygg av mina kompisar, "50 år men kropp som en 20 åring" brukar dem säga haha, dem nöjer sig inte med vickan inte :P



Men vad kan man säga emelie, i guess it runs in the family höhö ;)

2008-07-11 @ 00:33:58
URL: http://bulleens.blogg.se/
Postat av: emelie

visst gör det det mathilda :P

2008-07-11 @ 21:50:06
Postat av: Helena

fy va fint!

ja vill me han en morfar som röker pipa o har sjömanstatueringar.

men helst skulle ja vilja ha en etniskt bakgrund. om det så bara var en dansk en! :)

2008-07-13 @ 00:08:02
Postat av: jossan

Hej tösabit!! Oj vilka fina bilder, vad mysigt ni verkar ha haft det, vill också på semester. Helt plötsligt känns Danmark mer exotiskt än Spanien hehe. Vi måste höras snart om inte ses! Vem vet, snart kanske jag dyker upp i Växjö, börjar bli rastlös. Puss o kram!

2008-07-13 @ 21:51:36
Postat av: leny

underbara bilder gumman! Ni verkar ha det underbart! Jag har min första semesterdag (eller andra). Åker till landet imorrn! Puss

2008-07-14 @ 17:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback