All dressed up in love

Just nu mår jag så bra. Middag med Leny & Sara igår i Sthlm. Wonderful. Kom hem till ett Eskilstuna i strålande sol. Blev upphämtad av Lollo och Benjamin på eftermiddagen. Vilken gullunge alltså. Såååå söt. När jag kom hem och visade bilderna jag tog i dag för mamma frågade hon (med viss, om än dold, oro i rösten) om jag träffat så många söta barn på sistone att jag själv börjar bli sugen? Hahahaha. Men jag lugnade henne med att det inte riktigt är aktuellt för min del.

Efter att ha strosat runt lite på Tuna Park och käkat lite skjutsade vi lillkillen till sin mamma, sen gick Lollo och jag på bio. Sex and the City. Ooooh I like. Borta är alla mina tankar om ytlighet och konsumtionshysteri, fram kom mina älska-sex-and-the-city-för-alltid-känslor! Inte för att jag någonsin skulle gå och köpa ett par högklackade sandaler för flera tusen kronor, men ändå! Det var ett bra avslut på alla åren med SATC.





Kommentarer
Postat av: leny

I know, visst är den bra!! helt underbart bra!

2008-06-26 @ 17:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback