Hårt arbete

Idag finns inte mycket mer att skriva än att hela dagen har ägnats åt uppsatsskrivande. Heela dan. Kom hem nyligen, ganska uppe i varv efter att vi faktiskt kom igång lite grann i vårt filurande innan vi skickade iväg några sidor till handledaren. Och inte kunde jag låta bli att hetsleta lite jobbgrejer som vanligt så jag blir ännu mer uppe i varv lagom innan jag ska försöka få lite sömn. Vore kanske bra om jag för en gång skull skrev en ansökan och skickade i stället för att bara titta på annonserna. Det är bara det att jag vill så himla mycket och allt känns ouppnåeligt att jag vet inte var jag ska börja.

Dagens Moçambiquedos består av bilder på röda vägar:

image250
På vägen ut ur Nampula

image253
Landskap på vägen från Nampula till Nairuc

image254
Mer röda vägar

image255
Ja, det här är en väg...







Kommentarer
Postat av: Sara

Men hallå det finns inget som är ouppnåeligt (eller jo ja alltså åka till mars är ganska svårt i nuläget, men inget i jobbväg), inte för dig! Det är bara att köra. Hör av dig till mig om du vill att jag ska kolla på nån ansökan eller cv eller så. Puss och kram!

2008-05-15 @ 00:33:43
Postat av: Pethra

Jaa det är sån sjal som de bär med i afrika. Det börjar användas mer och mer här nu. Funkar jättebra! Det enda negativa är att vagnen blir mindre attraktiv.. mycket roligare att få sitta i sjalen och få massa närhet och samtidigt se allt runt omkring, än att ligga i vagnen.

Hur går det för dig?

Postat av: leny

jag vet du kommer lyckas! "Det löser sig" som Timbaktu sjunger:)

Sorry att jag ej ringde i helgen men hade kompisar omkring hela tiden så ej läge att prata om allt möjligt med dig då...Denna vecka har varit fullspäckad men ska försöka slå en pling nu i helgen!

Puss

2008-05-15 @ 22:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback