Oljud

Jag är sjukt trött. Det är ju allkårsvecka på campus vilket innebär att folk inte gör annat än att festa. Ja, det är jättekul att det händer något, men jag har faktiskt en uppsats att skriva! I onsdags började en livekonsert ungefär vid midnatt när jag släckte lampan för att sova. Mindre kul. Hittade ett par trasiga öronproppar som dessvärre inte hjälpte så mycket. Och inatt upprepades historien. Det var livemusik fram till midnatt någon gång, sen var det bara musik i allmänhet. Utomhusdisco typ. Ja, jag älskar att de spelade vår låt som handlar om att flyga över regnbågen, men inte när jag ska sova kl 1 på natten...

Trött och lite grinig idag. Måste ju hinna få gjort en massa saker innan Mathilda anländer ikväll. Eftersom vi ska ha handledning där vi ska gå igenom och få översatt ännu mer lagtexter så kommer det ju förvisnna en del tid på dagen. Well, bara att tuta och köra.

Kommentarer
Postat av: Emma

oj festar folk förstår jag att man störs...kika in på min blogg vettja!

Postat av: Sanna

Godmorgon :)
Hoppas du får en fin fredag.

2008-05-23 @ 08:13:18
URL: http://sannawiberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback