Ingen danska

Hmmm.... jag hade ju anmält mig till en sommarkurs i danska på 5p. Det krånglade ju en del redan i början eftersom jag var i Grekland då introduktionsträffen var. Mailat med kursansvarige som sa att det inte skulle vara något problem. Materialet fanns på studentportalen, det andra fick jag mailat. Men alla föreläsningar ligger under en och samma vecka här framöver i augusti. Jag jobbar majoriteten av dagarna. Dessutom har jag inte läst något av det som ska göras ännu... Och jag är inte registrerad på kursen trots mina kontakter med kursansvarige. Så det ser ut som att jag lägger ner det här... Tyvärr. Jag såg ju verkligen fram emot att bejaka min danska sida. Fast samtidigt, är det sommarlov så är det sommarlov. Ok, inte ledigt lov, utan jobblov, men jag behöver nog den här pausen från plugg ändå. So no Danish for me then... =(  Jag får väl fortsätta på mitt vanliga vis - titta på danska serier och prata låtsasdanska med Mathilda.

image58

Kommentarer
Postat av: Mathilda

hahaha yeah for sören! Det må du godt nok göre din lile skite pölse! 8)

Postat av: Leny

ingen danska? det var ju synd. Men jag märker att jag knappt hinner med min 5 p somamrkurs. Nästsista examinationsuppgiften ska in på måndag och ligger en hel del efter...well well. Nu har jag bara 8 arbetsdagar kvar, jippi! kram

2007-08-06 @ 20:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback