Ledig helg

Det här är min första helt lediga helg sen jag gick på mitt sommarschema. Har haft typ två halva helger oxå, men ingen helt ledig... Hade tänkt åka hem, men bidde inte så. Kostar så mycket för bara 2-3 dagar. Pouyas mamma kom däremot hit igår och är fortfarande här så vi har ändå haft lite att göra. Persisk mat igår kväll, gjorde stan idag (det är ju karloscar-dagar i Växjö så det var proppat med folk och en hel del bra erbjudanden i affärerna), åt på kho thai (som vanligt) sen hemmakväll. Pouya jobbar natt så vi har haft lite "tjejkväll" här, promenerade till willys, åt lite pizza, tittat på film och ätit godis, sen kommer ju han hem imorn bitti igen.

Hade egentligen tänkt gå ut lite igår tex, men nu fick vi ju besök och igår var jag dessutom helt slut efter att ha jobbat natten ju, så vi somnade jättetidigt allihopa, trötta efter en hel arbetsvecka. Tror nog inte jag missade så mycket heller. Cajsa messade och sa precis så iaf, det var tydligen mest massa folk överallt men hände inte så mycket alls. Sen läste jag att det var två våldtäktsförsök här i Växjö igår/inatt. Sanslöst. Såna äckel det finns överallt. Sjuka jävlar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback